5 feb. 2008

Inspectori

Buna seara!
Intamplator sunt in situatia d-rei care v-a intrebat ceva in legatura cu inspectia pt definitivat.
Am observat ca raspunsul dvs afost destul de sec, daca nu ironic. Sa nu ma intelegeti gresit, nu va judec, nici nu am acest scop, dar poate m-ati putea lamuri si pe mine in legatura cu aceasta inspectie:
- ce sa fac in cazul in care daca indraznesc sa merg la inspectorul de specialitate, acesta tipa si urla parca e lovit de cine stie ce boala grava, fara motiv; spune ca e ocupat, de ce n-am venit mai inainte, cine sunt eu , etc.
- cum sa am curajul sa sustin o astfel de inspectie, atat de importanta, cand au fost cazuri in care inspectorul a intrerupt lectia si l-a facut cu ou si cu otet pe tanarul profesor din motive cel putin idioate;
- cum sa fac eu o clasa de I-IV si chiar a V a sa inteleaga ceva intr-o limba straina daca nu fac o paralela intre limba straina si limba romana?
- pt domnia sa este important sa vorbesti numai limba straina sau sa inteleaga ceva copilul din clasa respectiva?
Acestea fiind spuse, cred ca o sa renunt la invatamant din pricina acestui fel de inspectori care nu vor decat sa dea bine in fata camerelor de luat vederi (" sa vina la mine, o sa-i ajut cu orice; eu colaborez f bine cu profesorii, sunt prietena lor", bla, bla , bla ), iar daca te duci sa intrebi ceva te tine acolo 4 ore si la final tipa la tine si te face nesimtit.... In ce tara traim, domnilor? Nu ajutatati cu nimic tinerele cadre didactice.
Nu ma refer la dvs in mod direct, dar sistemul in care traim e jalnic.
Daca nu cunosti pe nimeni, nu poti face nimic. Si ne mai intrebam de ce an de an rezultatele elevilor sunt tot mai slabe.....
V-as fi extrem de recunoscatoare daca mi-ati spune parerea dvs in legatura cu ce v-am scris. Astept cu nerabdare

Un comentariu:

  1. Incepand de azi o sa incerc sub protectia anonimatului sa raspund unor intrebari adresate pe email.
    Evident ca o sa incerc sa exemplific doar cele mai semnificative.
    In cazul de fata ar trebui s afiu mut de uimire insa stiind situatia din judetul meu nu pot ( si nu numai).
    Abuzul in fuctie si intimidarea sunt cateva calitati ale unor inspectori si metodisti. Cred ca daca cunoasteti asemena persoane ar trebui sa va feriti de ele si sa cereti inspectorul general sa va delege alti metodisti.
    Ati putea cere ca inspectorul s afie insotit de seful de catedra sau directorul de unitate.
    Poate asa reusim sa devenim oameni.
    Cred ca in prezenta mai multor persoane asemenea "hiene" nu isi arata adevarata fata.
    Ma si gandesc ca unii dintre ei o sa devina profesori mentori.
    Vai Vai

    RăspundețiȘtergere

Postări populare