19 mai 2008

ai dreptate...........,

.da......e clar...nu avem nicio sansa sa pichetam...
Daca trebuie aprobarea primarului pt pichetare, aceasta aprobare nu o vom primi pe veci...........nu mai spun ca persoanele mai importante se sustrag acestei actiuni care ii afecteaza in societate...oras mic...relatii multe si ciudate............
In legatura cu liderul local sa stiti ca am avut dreptate..Fiul dansului a participat la concursul pt directori la un liceu din oras.....si a si castigat concursul, iesind director..de aceea pichetarea nu a avut loc....nici nu voia sa auda...normal...nu poti fi director fara sustinere politica....deci nu putea sa-i streseze pe cei de la primarie.....fiecare om are interesul lui... Colegii mei vad acest sindicat ca inexistent...Nu simte nimeni nimic din partea sindicatului...chiar si eu simt acest lucru....in oras la noi, ca peste tot, ti-e si teama sa vorbesti in plus daca nu esti titular..eu dau din gura....ca sunt titulara..dar nu am nicio putere...vad ce este incorect ..vad ca nu se respectaCCM...ca sunt incalcate multe ,dar nu am nicio putere....ma simt mica si fara sustinere...
Asa ca voi sta in umbra si doar voi privi ilegalitatile ce se produc....caci nimeni nu zice si nu face nimic....
Noi nu am semnat nici CCM -ul anul acesta, in scoala...si oamenilor le e frica sa spuna acest lucru....CCm-ul presupune respectarea de noi si de catre angajator ale unor obligatii si probabil nu se vor a fi stiute obligatiile ce survin.....dar frica pluteste in aer...si nu imi place acest lucru...suplinitorii nici nu cârâie...le e teama...ei depind de inspectorat si de director..nu au curajul sa zica nimic...ici-colo cate un titular care mai zice ceva..dar suntem putini si nu avem succes..
Am vrut sa va arat faţa neagra a invatamantului din zona noastra si lipsa de interes a liderilor..liderul stie asta...dar nu face nimic....in toate scolile este la fel......e oribil ce se intampla in invatamantul din Romania..si presupun ca in toate zonele e la fel....trebuie facut ceva la nivel national...ceva puternic pentru ca lucrurile au cam scapat de sub control.....serios....directorul e mai puternic decat sindicatul.........pilele, relatiile, sunt in toi....sindicatul a pierdut foarte mult din putere si e un lucru cumplit...........pe viitor va fi din ce in ce mai rau.....
....asa vad eu lucrurile...

Multumesc pentru timpul acordat....si iti urez sa ai putere sa lupti..sa cauti oameni competenti pt sindicatul acesta care e unul putin mai breaz decat celelalte..dar sa stii ca FSLI-ul are multe-multe lipsuri..poate vei reusi sa faci ceva pe viitor...poate vei reusi sa elimini de la conducere pe cei care nu lupta cu adevarat pt sindicalistii nostri......daca nu tu...atunci cine???

Un comentariu:

Postări populare