4 mai 2008

Doamne, vino Doamne, sa vezi ce-a mai ramas din inspecori, directori

Hristos a inviat!
Ma numesc _________ si sunt o simpla profesoara de ****** din judetul ______!

Sunt intr-o situatie disperata de aceea am nevoie de un sprijin cat mai rapid (pana in 4 mai!):

Ieri m-am pretransferat in sedinta publica pe un post complet, vacant, cu viabilitate de 1 an (post titularizabil, dar publicat asa de directorul care isi protejeaza nepoata suplinitoare pe acel post - am fost detasata in aceea scoala, cunosc situatia reala a postului si sunt multe cadre care m-ar dori in aceea scoala in locul nepoatei!) si am fost avertizata dupa aceea ca "lucrurile nu vor ramane asa!"! Directorul respectiv are pile politice puternice si in ISJ (*****) si chiar si mai sus si de aceea nu stiu cum ma pot apara!
Deja l-a impiedicat pe un alt coleg in sedinta de ieri sa ia un alt post(geografie) tot in scoala respectiva (mai protejeaza si pe altii!), argumentand ca "s-a comis o greseala cand s-a dat postul" vizat de colegul meu! Oare mie ce gogosi imi vor vinde el si ISJ-ul daca imi vor contesta postul luat pe drept?

In situatia in care ei castiga, eu ce fac, pe ce post mai sunt titulara? Postul de pe care am plecat nu s-a ocupat inca,dar daca s-ar fi ocupat de altcineva, eu nu mai ramaneam pe nici un post (nici pe cel pe care m-am pretransf, nici pe cel pe care l-am eliberat)?

Va rog, ajutati-ma URGENT cu un sfat sau si mai bine cu legi si metodologii care sa ma ajute sa ma apar! Ma gandesc ca nu va fi suficient sa reclam situatia la liderul de sindicat, iar pile nu am, !

Dle. Marian Pop, v-am vazut activitatea pe forumul edu si in disperarea mea, m-am gandit ca poate dvs. ma puteti sprijini! Intrucat am nevoie de un raspuns urgent (directorul va depune contestatia in 2 zile cf. calendarului), ma gandeam sa va contactez telefonic, dar nu am nr. dvs de mobil.!
Din pacate azi trebuie sa plec si la tara (am un parastas de facut)pt. cateva zile si nu pot urmari zilnic daca imi raspunde cineva pe forum (cu toate ca voi incerca!), de aceea doresc sa va contactez telefonic sa va intreb ce legi sau metodologii (de pe net) cunoasteti pentru a-mi sustine cauza!
Nr. meu de mobil e 07*****, poate daca imi trimiteti prin sms nr. dvs (cu putin noroc poate imediat ce primiti mail-ul acesta!), va voi contacta eu! Nu am nevoie decat de legi care sa ma apere pana la eliberarea deciziei de pretransfer (6 mai)!
Va multumesc!

R. Asteptam miscarea celor mai mari ai invatamantului din judetul dumneavoastra.
Nu inteleg de ce unii nu citesc mai atent metodologia
Insa mirarea ramane in continuare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare