20 aug. 2008

ABIA ASTEPT SA VAD FATA INSPECTORULUI DE LA PERSONAL

Saptamana trecuta am intocmit dosarul pentru detasare.
Azi am fost cu dosarul pentru validarea documentelor(semnatura verificare pe cerere) la dl insp. personal. Cum a deschis dosarul si a vazut cererea l-a aruncat de pe birou foarte revoltat cum ca nu se accepta acum (18aug)inscrieri pt detasari, "Comisia s-a intrunit deja si s-au luat hotararile....", ..., "Esti prost (pauza) informat" , au fost afirmatiile dansului. Eu atunci revoltat de atitudinea lui, fara sa scot un cuvant m-am retras din biroul respectiv si am mers la dl jurist al inspectoratului. Aici, dupa expunerea mea, a zis ca stie mai bine dl insp. personal problema, ca nu se fac inscrieri decat in iunie.
Am fost apoi la dl insp. general-aproape aceeasi atitudine ca a insp. personal. Desi am argumentat cu faptul ca am citit pe mai multe site-uri ale unor isj-uri este trecut in calendarul lor aceste inscrieri, am dat exemplul isj-ului Dolj (jud vecin), replica: "NOI NU FACEM CE FAC JUDETELE PILOT. CITESTE CALENDARUL NOSTRU PUBLICAT IN IARNA!"
SE PARE CA DL INSP. GENERAL A RATACIT SAU NU A CITIT ACEST ORDIN DIN 05.08.2008.
O SA AM EU GRIJA MAINE,19 AUGUST, SA-L CITEASCA SI SA POATE ATUNCI O SA BINEVOIASCA SA-MI PRIMESCA DOSARUL PENTRU DETASARILE DIN 23/24/25AUGUST [/B]
mULTUMESC MULT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare