13 aug. 2008

Q33NY

Incearca nu e vrajeala.... Scrie in word cu litere mari Q33 NY. Acesta este numele cursei efectuate de primul avion care a lovit World Trade Center. Apoi selecteaza-l si mareste fontul la 48. Apoi schimba fontul in WINGDINGS. Faceti asta sa vedeti ce va iese...e supertareeee.........la inceput nu am crezut....dar dupa aia m-am convins si eu...este o faza super.

Un comentariu:

  1. Prima cursa a avut N334AA ca indicativ. Chestia cu Q33NY e o legenda urbana nascuta dupa scandalul pe care l-au avut cei de la Microsoft la lansarea fontului WINDINGS. Atunci cand s-a lansat acest font cineva a scris NYC (New York City) si a vazut simbolul craniului, al stelei lui David si semnul OK. Semn ca s-ar aproba uciderea evreilor. Cei de la Microsoft au declara ca nu exista nici o legatura si ca simbolurile fontului au fost atribuie aleatoriu. De fapt fontul in versiunile urmatoare a avut alte simboluri pentru N si Y. In cazul de fata dovada cea mai clara ca este o speculatie este faptul ca Q33NY nu a existat ca indicativ in nici unul dintre zborurile din 11 Septembrie. Mi-a placut blogul si de aceea am comentat. vladflorea.blogspot.com.

    RăspundețiȘtergere

Postări populare