28 nov. 2008

Tichete cadou

va rog mult, lamuriti-ma si pe mine. Tichetele astea cadou sunt date pt an calendaristic sau an scolar???Eu sunt angajata la un Club al Elevilor si Copiilor incepand cu data de 1 sept. 2008 / pe jumatate de norma. La data de 1 sept 2008 , colegii au primit un tichet cadou. Eu nu l-am primit pe motiv ca " nu am fost prinsa" . De atunci nu s-a mai dat nimic. S-a procedat corect? Astazi s-a discutat despre aceste tichete cadou, si s-ar putea sa se dea de 1 decembrie, DAR dl dir mi-a spus ca oricum eu nu voi primi decat daca se vor da si dupa data de 1 ian. , deoarece astea nu sunt date pe an scolar, ci calendaristic. a va rog daca se poate , lamuriti-ma si pe mine
!VA MULTUMESC ANTICIPAT!

Un comentariu:

  1. Tichetele se dau pe an caalendaristic. Dar nu vad nicio problema in acordarea lor ptr dumneavoastra.
    Ptr ca pana la 1 septembrie exista o persoana pe postul pe care il detineti dvs acum.
    Deci trebuie sa vi se acorde

    RăspundețiȘtergere

Postări populare