30 nov. 2008

Undeva in Romania nu "incapem" in sala profesorala de alti colegi.

Stimate Domn,
Nu v-am mai scris deoarece am aşteptat să văd cum se va soluţiona cererea mea.
Şi o să vă şochez cu răspunsul.___ am avut şedinţă şi a fost invitat şi primarul.
M-am bucurat pentru că ştiam că primarul ţine cu tineretul şi cu dreptatea.
Dar scurtă mi-a fost bucuria. A început şedinţa şi s-a discutat despre evaluarea cadrelor didactice pe viitor pentru că se prefigurează ca şi părinţii să participe pe viitor în procesul de evaluare ,fapt care a adus nemulţumirea cadrelor didactice mai în vârstă pentru că părinţii au o părere foarte proastă despre aceştia (că nu-i mai interesează ,că intră la oră pe la jumătate,că nu au rezultate).
Primarul a spus atunci că au fost părinţi pe la el şi i-au spus că sunt tare mulţumiţi de unii dascăli(adică de mine ,de _____o altă _____tânără şi navetistă,de ___-un profesor ____ tânăr şi navetist).
Atunci a început dezastrul.
Secretara a început să urle ca o apucată că tinerii ar trebui să-şi vadă lungul nasului,că ar trebui să avem capul plecat,că ciocul mic şi alte jigniri care mie îmi este ruşine să le redau în cuvinte..S-au aliat cu ea şi ____ care este ______ şi ne-a făcut la primarul de doi bani şi alte câteva cadre care sunt mai în vârstă şi urlau să nu ne mai dea primarul tichetele cadou la navetişti şi mie să-mi dea doar de la părinţii mei că şi aşa am o grămadă de bani că soţul meu e ___________ şi câştigă foarte bine. Şi a ieşit un tărăboi jalnic.
Primarul săracul nu mai putea zice nimic. Cum ceilalţi navetişti erau plecaţi că aveau probleme,am rămas singură între ei. Eu nu-mi permit să mă cert pentru că este post şi ţin post şi nu m-am coborât la nivelul lor...totuşi sunt un cadru didactic respectat şi nu pot să mă pun în gură cu aşa oameni.
Soluţia nu ştiu care v-a fi pentru că ___dintre cadrele mai în vârstă sunt şi consilieri la primărie ,de aceea primarul nici nu a îndrăznit să spună ceva.
Vă întreb totuşi:este posibil să mori cu legea în mână?
Este posibil să fim aşa nedreptăţiţi noi cei cu rezultate bune la clasă şi cei care nu fac aproape nimic să se bucure de toate drepturile şi de salarii uriaşe?
Şi la urma urmei ce îi deranjează navetiştii ?
Iau din banii lor?
........
Vă rog să mă scuzaţi dacă v-am plictisit cu problemele mele.


Cu respect .................

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare