8 feb. 2009


REALITATEA.NET - Profesorii şi pensionarii au dat Guvernul în judecată pentru nerespectarea legii
"În momentul de faţă nu am pregătit proteste, aşteptăm cu decenţă şi bun simt, ca întotdeauna, ca lucrurile să rse rezolve pe cale legală. Din nefericire, un lucru pe care de altfel nu ni-l dorim, în condiţiile în care nu se va intra într-o situaţie de normalitate, împreună cu colegii noştri din teritoriu şi cu reprezentanţii de la celelalte federaţii, vom stabili şi măsuri care să ducă la forme de luptă sindicală extreme, legale", a declarat astăzi Aurel Cornea, preşedinte FSLI.

Legea adoptată anul trecut prevedea şi ca majorările să se facă retroactiv, din octombrie 2008, aceasta fiind şi promisiunea făcută de reprezentanţii PSD-ului înainte de alegeri. Profesorii mai au de primit, după creşterile salariale acordate de guvernul Tăriceanu, majorări de 33% în sistemul preuniversitar, şi de 50% pentru cei din învăţământul superior.

2 comentarii:

  1. Mai are rost oare ?
    Nu cred ca ar trebui sa-mi spun parerea si sa mai cred in ceva .Am sperat ca un om cu rezultatele mele sa primeasca prelungire ptr anul 2009-2010 .Am depus memoriu de activitate ptr ca asa ni s-a spus dar rezultatul a fost nul.Nu a aprobat ISJ in C de A ptr ca asa a vrut ministerul .Spun ca au primit o nota cu rubrici din care trebuia sa rezulte ca nu au voie sa aprobe decat suplinitori si tineri absolventi chiar daca sunt ore (norme intregi care se tin ascunse ).Sa cred in ce domnule draga in MECI IN Sindicatul nostru in ce cand sindicatul nostru nci macar nu a cerut discutarea fiecarui dosar in parte .Stiti ce mi s-a raspuns ca oricum nu se da la nimeni .Sunt oameni care au adeverinte eliberate de directori si restul persoanelor din care rezulta activitati de tot felul dar nu si olimpiade nationale si concursuri internationale si fonduri extrabugetare care nu au valoare daca nu ai ,,diplome din astelalte " Am muncit ani de zile in speranta ca munca e o valoare .Oare e ?si daca da unde domnule Pop si pentru cine ?pentru cine sa muncesc daca mi se ia acest drept.Am spus ca vreau prelungire un an ptr 2 clase cu care am obtinut 10 premii nationale si un premiu international .As vrea sa pling si sa pot spune si sa intreb de ce sunt umilita asa la gramada .

    RăspundețiȘtergere
  2. primaria comunei comana nu a decontat banii de transport cadrelor didactice di luna decembrie 20o8. in ianuarie 2009 primarul a trimis o adresa ca, nu ne mai primeste nici tabelul cu cei care fac naveta.ARE TEMEI LEGAL?

    RăspundețiȘtergere

Postări populare