3 sept. 2009

ÎNCĂ O DIVERSIUNE A F.E.N.

După ce Federaţia Educaţiei Naţionale, demonstrându-şi obedienţa faţă de Guvernul Boc, a acceptat ca salariaţiilor din învăţământ să li se acorde zece zile libere, fără plată, în lunile septembrie, octombrie şi noiembrie 2009, propunând amânarea începerii anului şcolar cu două săptămâni, iată că acum printr-un comunicat diversionist, F.E.N. afirmă că celelalte federaţii din învăţământ, împreună cu M.E.C.I., au fost de acord cu reducerea unor sporuri.

Pentru o corectă informare a salariaţiilor din învăţământ, Federaţia Sindicatelor Libere din Învăţământ precizează că reducerea sporurilor a fost propusă de M.E.C.I., reprezentanţii federaţiei noastre respingând în mod ferm această propunere.

F.S.L.I., afirmă răspicat, că nu este de acord cu impunerea a zece zile libere neplătite pentru salariaţii din învăţământ şi nici cu reducerea sporurilor.

BIROUL OPERATIV

Bucureşti PREŞEDINTE,

3.09.2009

Aurel CORNEA

10 comentarii:

  1. Si ce-o sa faca sindicatul? De ce nu organizeaza o greva? Doar nu veti lasa sa ne ia sporurile dobandite pe drept! Nu trebuie sa fim de acord si trebuie sa putem face ceva in acest sems!Sa fim unuti si sa ne exprimam nemultumirile!

    RăspundețiȘtergere
  2. Subscriu la cele de mai sus. Nu este bine sa stam cuminti si sa acceptam aceste nedreptati. De ce nu se organizeaza greva?

    RăspundețiȘtergere
  3. Greva pe termen nelimitat cred ca e ultima solutie împotriva nesimtirii guvernantilor. Decat sa ramanem vesnic de rasul lumii mai bine sa fim radicali cu toate consecintele imediate. Sincer ma gandesc cum sa procedez sa mai insuflu elevilor mei respectul pentru aceasta profesie. Ne degradam, asta e adevarul!

    RăspundețiȘtergere
  4. subscriu si eu la forme de protest care sa ii deranjeze pe guvernanti
    trebuie facut ceva

    RăspundețiȘtergere
  5. Trebuie sa luptam si sa nu cedam!

    RăspundețiȘtergere
  6. FSLI este cu PSD.Va folositi de noi si faceti jocurile partidelor.
    Ce s a intamplat in MM ,este ultima dovada.
    Comunicatele sunt de ochii lumii.

    RăspundețiȘtergere
  7. faptul ca d Ministru a venit la o invitatie lansata de SLIMM nu cred ca poate duce la gandirea acestui fapt.
    cred ca dialogul social e una iar actiunile si formele de protest e altceva

    RăspundețiȘtergere
  8. Înțelept guvern!

    Deci, eu înțeleg că ne dă stăpânul concediu fără plată 10 zile în septembrie, octombrie, noiembrie. În plus, ne mai taie și sporurile. Corect? Atunci oare ce-o să împiedice primăriile să ne deconteze abonamentele? Menționez că sunt unul dintre miile de profesori navetiști ai acestei țări.

    Așadar, eu prof gr.I cu gradație de merit (nu mă luați cu "ai primit gradația pe pile", fiindcă vă spun cinstit că sunt printre acei "nenorociți"- vorba ilustrei doamne Pivniceru*, care chiar am tras în "jug") voi dona statului mai mult decât colegul meu debutant. Mi se pare o haiducie.

    Mie statul încă îmi este dator cu acordarea acelor diferențe salariale - deci din nou mă simt jefuit.

    Dar pe 14 septembrie eu trebuie să fiu gata de start, poate că au pretenția să le înmânez și un orar și să-mi țin frumos și orele și să fiu și cu planificările la zi. Planificări pe care habar n-am cum să le întocmesc: în funcție de zile libere neplătite, zile de grevă, recuperări?!

    Și mi se pare din nou o haiducie faptul că "(ne)ajutorații sociali" vor primi acea indemnizație nediminuată, iar mila creștină a statului se va răsfrânge din nou asupra lor, fiindcă, nu-i așa, suntem în campanie electorală.

    Eu mă gândesc cum va merge și vechimea noastră, deoarece la 30 de zile fără plată într-un an, parcă nu prea se poate înregistra 1 an de vechime în muncă, nu?

    BTW. dacă mă îmbolnăvesc exact în perioada celor 10 zile de concediu fără plată, are ceva?

    Ce face sindicatul, cum mă ajută el pe mine? Fiindcă eu pe el îl văd ca fiind acea "putere" de care tot vorbește ilustra blondă Pivniceru.

    Greșesc dacă spun că îmi doresc din toată inima acea separare în regiuni? Și aici nu vorbesc despre mult trâmbițata descentralizare care, în opinia mea va fi un fiasco total - fiindcă ni s-a spus de care Măria Sa, primarul satului - că abia așteaptă să fie puterea în mâna lui, să facă "ordine" în școală (omul a avut o problemă cu școala, cu greu a terminat un seral, dar asta nu mai contează câtă vreme acuma este doctorant în administrație publică). Și atunci mă întreb, pe mine cine mă va apăra, fiindcă eu am fost unul dintre oamenii care "am nedreptățit primarul" deoarece am greșit lăsându-l repetent pe vremea cât era seralist și habar nu aveam ce perspective avea omul - de unde să îmi pot eu imagina ca un birtaș poate ajunge chiar primar?! Și mă gândesc cu groază, că doi dintre consilierii lui îmi sunt fost elevi, la fel de studioși ca și primarul, doar că pe aceștia am aflat la timp ce hram poartă și nu i-am mai picat.

    Dacă elevii au avocatul elevilor, poporul are avocatul poporului, eu, ca și dascăl voi avea vreodată avocatul dascălului?

    Sau poate e mai bine să mă gândesc serios la o reconversie profesională? Fiindcă am și eu doi copii de crescut și o rată pentru un apartament cu două camere de plătit. Mașină n-am avut în viața mea și nici nu sper să am vreodată. Copii mei încă nu au văzut marea, dar sper ca până la majoratul lor să am posibilitatea să le-o arăt. Vacanțele lor se petrec în curtea blocului bunicilor, asta ca să îi amăgesc cu o schimbare.

    Și totuși, chiar sunt un nimeni. (?!)

    Să știți că eu chiar aștept un răspuns de la dumneavoastră.

    Cu respect,
    un profesor anonim.


    ___________________
    * Vorbeam de doamna Pivniceru - oare ce-ar fi să o facem reprezentanta noastră, a dăscălimii, așa poate ajungem și noi - ca sistem- să fim "prioritate națională", după cum este stipulat în tot felul de documente care mai de care oficiale. Vedeți că a "treia putere în republică" obține toate drepturile, iar doamna aceasta este una dintre vocile care parca se aud acolo unde trebuie fiindcă dumneaei e foarte bătăioasă și mitocană, la fel cum sunt și celelate două puteri pe care mi-e silă să le amintesc aici.

    RăspundețiȘtergere
  9. si eu cred ca ar trebui sa facem greva pe termen nelimitat,astfel am putea macar sa ne manifestam nemultumirea ,nu sa stam si sa acceptam ca niste invinsi!!!!!!!!!!!!!GREVA!!!!VENIM LA BUCURESTI!!!!DOAR AM MAI FOST.....SI .....SPER CA AM REZOLVAT ATUNCI CEVA

    RăspundețiȘtergere
  10. Realitatea este exact cea pe care colegul nostru "un profesor anonim" o prezinta. In mediul rural sau in comunitatile mici asta va insemna descentralizare: prilejul ca frustratii sa-si razbune corigentele! Ajutor! Sau e prea tarziu, nu?

    RăspundețiȘtergere

Postări populare