16 mar. 2011

Implicarea si aruncarea cu piatra

Am postat acum o saptamana pe blog un email primit de la un parinte, nemltumit de o activitate la o gradinita AICI

Reactiile nu au intarziat sa apara mai mult sau mai putin jstificate. M-am deplasat in acea unitate unde am avut o discutie foarte interesanta si utila in acelasi timp.
Perceptia ca as avea ceva cu directorul unitatii sau cu colegele mele a fost una gresita si cred ca am reusit sa o argumentez.
Am insa o problema cu consilierii locali din orasul respectiv, din doua motive ..investitii putine in gradinte in ultimii 5 ani si pentru cadrele didactice, refuzul de a aloca bani pentru Distinctiile Gh Lazar si naveta.
Pe de alta parte e si problema implicarii parintilor in CA in contextul legii. Neexistand o legislatie din punctul de vedere a reprezentari parintilor exista riscul majos ca parintii nemultmiti sa arunce cu noroi in munca profesorilor si in viitor sa sanctioneze foarte usor si corpul profesoral.
Trist e ca unitatea in actiune nu exista si ceea ce ma bucura este ca daca avem parinti interesati se pot pune la colt derapajele unora.
Ceea ce m-a speriat in discutia cu colegii de acola a fost legata de finantarea per elev care nu permite unitatii scolare o salaizare si un numar de personal suficient. Si discutam de o gradinita in care nr mediu de elevi per grupa este de 34,80.
Lasand la o parte lipsa de spatiu necesar unei gradinite moderne si functionale pot spune ca a fost una dintre cele mai interesante experiente prin care am trecut in ultimul timp.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare