25 nov. 2011

Metodologie de miscare de personal 2012

Pentru ca ii pasa de angajatii din invatamant, FSLI pune la dispozitia acestora forma electronica a Metodologiei-cadru privind mobilitatea personalului didactic din învățământul preuniversitar în anul școlar 2012-2013 - Anexa OMECTS 5560/2011    forma achizitionata de la Monitroul Oficial.

Ministerul Educatie nu este interesat de acest aspect, de aceea am creeat un folder cu toate Metodologiile de aplicare a LEN pe site-ul www.fsli.ro 

Acestea pot fi comentate pe forumul federatiei : FORUM FSLI

Conducerea FSLI sta in continuare la dispozitia membrilor de sindicat prin rubrica INTREABA PRESEDINTELE FSLI unde va raspunde cu promptitudine la intrebarile dumneavoastra.

Stim ca impreuna trebuie sa imbuntatim si LEN si metodologiile de aceea asteptam in continuare propuneri de la dumneavoastra la ADRESA DE CONTACT A FSLI 

Pentru ca e la moda am creeat si pagina de FACEBOOK FSLI ROMANIA , 
Va astept si pe pagina mea publica Liviu Marian Pop



9 comentarii:

  1. Felicitari pentru aceasta postare ! Extrem de utila !

    RăspundețiȘtergere
  2. Cat costa in Romania infiintarea unui loc de munca ?

    RăspundețiȘtergere
  3. M-as bucura daca ni se si raspunde la intrebarile adresate. Eu am trimis o intrebare in luna iulie, am primit confirmarea pe mail, dar niciun raspuns.
    Cu respect,
    A. P.

    RăspundețiȘtergere
  4. Salariul Brut de 1500 lei - fara cotizatie sindicat
    -CAS 10,5% x1500=158
    - CASS 5,5% x1500=83
    - somaj 0,5% x1500=8
    total contributii= 249

    Baza de calcul a impozitului = 1500 - 249 - 190 (deducerea personala) = 1061

    impozit = 1061 x 16 % = 170

    SALARIUL NET = 1500 - 249 - 170 = 1081



    Salariul Brut de 1500 lei - cu cotizatie sindicat
    -CAS 10,5% x1500=158
    - CASS 5,5% x1500=83
    - somaj 0,5% x1500=8
    total contributii= 249

    SINDICAT 1% X 1500= 15 LEI

    Baza de calcul a impozitului = 1500 - 249 - 190(deducerea personala) - 15 = 1046

    impozit = 1046 x 16 % = 167

    SALARIUL NET = 1500 - 249 - 167 = 1084


    In acest caz se castiga 3 lei la impozit ( 15 x 16% = 2,4 ).
    Cotizatia de sindicat oricum o platiti.

    Citeste mai mult: http://www.avocatnet.ro/content/forum%7CdisplayTopicPage/topicID_250286/Interzicerea-retinerii-cotizatiei-pentru-sindicat-pe-statul-de-platalegal.html#ixzz1ek44tB31

    RăspundețiȘtergere
  5. As dori sa stiu daca e legal ca unui profesor necalificat sa i se deconteze bani la benzina (parcurge 120 km dus si intors pe zi Bacau-Corbasca)si unui profesor calificat care parcurge 25-30 km pe zi nu ? Mentinez ca profesorul calificat lucreaza la mai multe structuri ale scolii cu personalitate juridica situate in diferite sate .

    RăspundețiȘtergere
  6. @ A.P imi puteti retrimite intrebarea si mie pe secretargeneralfsli@yahoo.com, multumesc
    @ Anomini Naveta trebuie decontata indiferent de distanta, in conformitate c Instrctiudea de aplicare a LEN

    RăspundețiȘtergere
  7. Pe scurt:
    Numele si prenumele: Pintilie Alina Cecilia, educatoare, titulara in sistem la Scoala cu Clasele I-VIII "Stefan Luchian" Moinesti.
    Studii:
    1.Ciclul I Bologna - Facultatea de psihologie - Universitatea "Spiru Haret" - ID, 2008 - cu diploma de licenta;
    2. Ciclul II Bologna - Universitatea "Dimitrie Cantemir", Tg.-Mures;Domeniul "Stiintele educatiei" - "Asigurarea calitatii invatamantului" - ZI - 2010 - cu diploma de master(acreditat conform OMECT 4644/ 30.06.2008).
    Conform acestei metodologii am vreo sansa de a fi incadrata in functia de profesor pentru invatamant prescolar, imi depun dosar de echivalare sau deschid actiune in instanta pentru incadrare?
    Cu respect, Alina Pinilie

    RăspundețiȘtergere
  8. Evident, trebuie sa va incadrese profesor pentru invatmantul prescolar. Depuneti dosar. Toate cele bune

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna seara ! Va rog frumos sa ma lamuriti si pe mine . Sunt invatatoare titulara intr-o structura din PJ si vreau sa ma transfer pe un alt post de invatatoare in alta structura a aceluiasi PJ , care este chiar in localitatea de domiciliu. Azi mi-a spus doamna director ca nu se mai poate acest lucru si ca pot incerca sa-mi fac un dosar in care sa justific cu documente motivul pentru care doresc acest transfer . Deasemenea mi-a spus ca domiciliul nu mai este un motiv intemeiat ci doar un diagnostic medical . Mie nu mi se pare corect . Acum un an am renuntat la titulatura intr-un oras mare ca sa ajung acasa si acum nu se mai poate.Va rog sa-mi raspundeti cat mai repede . Maine se intruneste consiliul de administratie sa ia o decizie in acest caz . ( nu stiu de ce asa repede )

    RăspundețiȘtergere

Postări populare