30 ian. 2013

ACORD privind organizarea clasei pregatitoare in anul scolar 2013-2014




3 comentarii:

  1. Cand PSD-ul era in opozitie critica aspru actiunile PDL vis a vis de clasa pregatitoare si promiteau ca odata urcand pe jiltul tarii sa repare aceasta eroare. Se pare insa ca ei, PSD-istii, chiar imbratiseaza ideea de mentinerea a acestei clase la ciclul primar. Bine ca nu i/am votata. Altfel aveam mustrari de constiinta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna seara,daca se poate as dori si eu un raspuns din partea d-lui Liviu Pop. Sunt invatatoare titulara la clasa pregatitoare, vreau sa va intreb daca exista vreun articol care da posibilitatea directorului scolii sa ma incadreze pe ce post doreste el, in 2013-2014, deoarece am aflat ca m-a incadrat tot pe cl.pregatitoare, deoarece d-na director este chiar in cauza fiind invatatoare la clasa aIV-A si pt.ca mai are 3 ani pana la pensionare, nu doreste sa mai participe la cursurile de formare pt.cl.pregatitoare, asa ca m-a incadrat pe mine ca sa scape ea. Parintii copiilor din clasa mea nu sunt de acord cu aceasta decizie , asta poate schimba cu ceva lucrurile???? ...eu stiam ca pot sa duc elevii pana in clasa a IV-a, dar nu este specificat niciunde acest aspect, asa ca... pot sa comentez?!!!
    Va rog, daca se poate, sa-mi raspundeti si mie. Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere

Postări populare