6 aug. 2014

Întrebări și răspunsuri MEN 06.08.2014

Sunt  educatoare, am absolvit Colegiul Universitar de institutori-limba engleză de 3 ani în anul 2003, iar in toamnă, in urma ordinului dat de ministrul educatiei mi-am facut dosarul pentru echivalarea studiilor. Dosarul a fost aprobat de I.S.J. si trimis la Bucuresti. Care este urmatorul pas? Din toamnă voi fi profesor in invatamantul prescolar? Sau trebuie sa merg totusi la continuare de studii? Am inteles ca in urma echivalarii toti acei echivalati vor fi platiti profesor. Mă scuzaţi, sper să nu vă deranjez prea tare, dar nimeni nu ştie să-mi spună nimic clar. Dacă am întrebat-o pe doamna director mi-a explicat că nu este nimic clar, iar din toamnă nu poate să mă încadreze pe funcţia de profesor fără un temei legal. Corect, dar atunci ce rost a mai avut stresul de a face acel dosar?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare